Back in KL - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Hetty - WaarBenJij.nu Back in KL - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Hetty - WaarBenJij.nu

Back in KL

Door: Hetty

Blijf op de hoogte en volg Hetty

02 November 2012 | Maleisië, Kuala Lumpur

Gisteravond met de bus terug gekomen vanuit Singapore. Het was zeker de moeite waard om daar een paar dagen rond te kijken, maar ik ben ook weer blij om 'thuis' te zijn in KL!
Ik heb een paar foto's geplaatst bij het vorige verslag, zodat jullie een indruk krijgen van Singapore.

Gisterochtend ben ik nog op pad geweest voor een Iphone 5 voor Roderick, maar helaas: uitverkocht! Eind oktober zou de Iphone 5 in Maleisië in de verkoop gaan, dat bleek helaas een gerucht... Nu maar hopen dat ie vóór 16 november te koop is in KL, zodat hij er zelf 1 kan kopen.

Ria en Roderick komen morgenvroeg rond 6.00 uur aan in Kuala Lumpur, dus dat betekent voor mij vroeg uit de veren om ze op te halen. Vanaf zondag gaan we een rondreis door West Maleisië maken. De eerst week met z'n 3-en, want Izani moet werken. De 2e week gaat Izani mee naar Taman Negara en Penang. Tussendoor zijn we op zaterdag in KL, zodat ik gewoon naar m'n Engelse les kan en Izani de highlights van KL aan Ria en Roderick kan laten zien. Een vol en druk programma, ik heb er zin in!!

Nu snel een paar wasjes draaien, vloer dweilen, boodschappen doen, huiswerk maken, kaartjes voor de Twin Towers halen, taxi reserveren om ons zondagochtend naar het vliegveld te brengen voor de vlucht naar Langkawi, buskaartjes halen voor de express bus van KL naar Melaka waar we donderdag naar toe gaan en de huur betalen.... Verder valt een sabbatical best mee :-).

Toedelooeeee, fijn weekend! En Ria & Roderick: goede reis en tot morgenvroeg!!!

• 02 November 2012 - 18:25

Henrie En Willeke:

Nou jij kunt straks ook wel reisleidster worden je hebt ondertussen al zo veel ervaring ;-)
    Iwan vertrekt trouwens volgende week vrijdag jou kant op maar het zou wel heel toevallig zijn als je hem tegenkomt. Veel plezier met de rondreis samen met Ria en Roderick. Groetjes uut Battum

• 06 November 2012 - 22:53

Marja:

Hoi Hetty,
    Leuk om te lezen en de foto's te bekijken. Geniet nog van de komende maanden.
    Groetjes,
    Marja

• 09 November 2012 - 18:06

Michelle:

Hey (tante) Hetty ;-)
    Wat leuk om al je verslagen te lezen! Geweldige foto's van Singapore, wauw!
    Geniet lekker! Hier is het koud en regent het.. brrrr...
    Hug 2 Izani! En natuurlijk aan Ria en Roderick (suc6 met je Iphone... ;))
    Liefs Michelle

Hetty

Een aantal maanden weg uit de dagelijkse sleur en verplichtingen, de Nederlandse herfst/winter, wie wil dat niet? Ík ga het doen! Een paar maanden naar Maleisië om bij Izani te kunnen zijn, niet te hoeven werken en studeren, een cursus Engels te doen (toch een beetje studeren ;-)), meer van de wereld te zien, te relaxen, cultuur te snuiven, mezelf én andere wereldburgers (beter) te leren kennen, en vrienden & familie kennis te laten maken met dit heerlijke land!!

Actief sinds 18 April 2009